Internetas
Jei Lietuvos gyventojo charakteristiką bandytume nusakyti pagal tai, ko jis ieško populiariausioje interneto paieškos sistemoje “Google”, ji skambėtų taip: lietuviai labiausiai domisi, ką apie juos mano užsieniečiai, mėgsta krepšinį, muzikinius televizijos konkursus bei nekantrauja pamatyti, kaip atrodo nauji “Nokia” telefonai ir BMV automobiliai.
“Google” paieškos tendencijų svetainėje pateikiami duomenys rodo, kad per pastaruosius 12 mėnesių lietuviai dažniausiai ieškojo naujienų pagal žodžius “Lithuania”, “Lietuvos rytas”, “potvynis”, “Vilnius”, “chorų karai”. Tarp vaizdų paieškos pirmavo “Nokia”, po to rikiuojasi žodžiai “girl” (angl. – mergina), “love” (meilė), “wallpaper” (monitoriaus paveikslėlis).
Dažnai lietuviai internete ieško ir informacijos apie automobilius – į dažniausiai ieškotų vaizdų dešimtuką pateko BMW ir “Audi”. Iš “Google” analizės sužinome, kad per pastaruosius metus labiausiai didėjo tautiečių susidomėjimas telefonu “Nokia 5230″, atlikėju Justinu Bieberiu, socialiniu tinklu “Facebook”, filmu, skirtu paaugliams, “Hana Montana” ir jame vaidinančia aktore bei dainininke Miley Cyrus.
Svarbu paminėti ir tai, kad iš esmės interneto paieškos tendencijos siejasi su didžiausiomis Lietuvos aktualijomis. Štai 2009 m. tarp labiausiai ieškotų naujienų atsidūrė žodžiai “Lietuvos talentai”, “Kedys”, “kiaulių gripas”.