Porsche Panamera V6
V6 skiriamieji ženklai: ovalūs išmetamųjų dujų sistemos vamzdžiai, juodi langų rėmai
Nieko naujo, tik silpnesnis variklis: visiškai naujas V6 pažaboja 300 “arklių” ir pasiekia 400 Nm sukimo momentą. Dėl mažesnio V6 variklio Panamera yra 40 kilogramų lengvesnė nei V8 versija. Per mažai? Priklauso, kaip pažiūrėsi.
Žinoma, naujasis V6 nėra joks stulbinantis atradimas, tačiau jis šį keturdurį automobilį varo į priekį labai žvitriai – iki 100 km/h Panamera V6 įsibėgėja per 6,3 sekundės (V8 – per 5,6 s), didžiausias greitis – 259 km/h (V8 – 285 km/h). Šie skaičiai galioja tik versijai su PDK pavarų dėže, kuri veikia kur kas švelniau ir gali būti valdoma perjungimo svirtele.
Reikia pasiekti 3800 apsisukimų per minutę, kad “reikalai” iš tikro pajudėtų. Tada iš po variklio dangčio sklinda mielas ausiai garsas. Automobilį galima rinktis arba su visais keturiais varančiaisiais ratais arba tik su galiniais, tačiau galu varoma versija yra kur kas vikresnė. Prabangaus limuzino išorė ir važiuoklė tokia pat kaip Panamera S su V8 varikliu, tačiau V6 kainuoja nuo 75 899 eurų ir yra tikrai gardus kąsnelis (V8 kaina – nuo 94 575 eurų).
Išvada
Iki šiol “Porsche” pagamino beveik 20 tūkst. Panamera modelių – tai nemažai. Mažiau nei 76 tūkst. eurų už Panamera – tai kaina, už kurią galima pakovoti ir atleisti net už papildomas sekundes, įsibėgėjant iki 100 km/h.