Naujoji „Microsoft“ paslauga „Office 365” verslui suteikia naujų galimybių
Paskutinę rudens savaitę bendrovė „Microsoft Lietuva“ ir „Vyno klubas“ pirmą kartą organizavo interaktyvią vyno degustaciją. Viskas, ko reikėjo norint degustuoti vyną klausantis profesionalaus someljė, buvo interneto ryšys ir kompiuteris, o vyno pavyzdžiai dalyviams buvo pristatyti iš anksto. Dalyviai prie virtualaus susitikimo jungėsi kas iš kur norėjo – namų, biurų, ar būdami svečiuose pas draugus. Du gurmanai degustacijoje sudalyvavo iš Rygos ir Talino.
Dalyvių įvertinimui „Vyno klubas“ pasiūlė dvi vyno rūšis – „Beaujolais Nouveau 2011” ir Naujojo pasaulio vyną “Plata Crios de Susana Balbo Cabernet Sauvignon Mendoza 2010 Argentina”. Jas interneto eteryje pristatinėjo penkiskart Lietuvos someljė čempionas Arminas Darasevičius. Sutartu metu dalyviai turėjo prisijungti prie interaktyvios vaizdo konferencijos internete, transliuojamos iš „Microsoft Lietuva“ buveinės. Pasinaudoję verslo komunikacijos programa „Lync“ dalyviai prisijungė prie virtualaus susitikimo ir kartu stebėjo profesionalo pasakojimą apie demonstruojamų vynų kilmę, kvapo ir skonio savybes. Degustacijos dalyviai buvo raginami pasakoti apie savo pojūčius, jie galėjo komentuoti ir užduoti klausimus balsu ir raštu, čia pat gauti atsakymus, o pabaigoje užpildyti momentinę apklausą kuris vynas patiko labiau.
Idėją galima panaudoti ir kitose verslo srityse
„Nors jau esame rengę nuotolines degustacijas, tačiau tai buvo pirmasis kartas, kai viskas vyko taip interaktyviai, - sakė tituluočiausias Lietuvos someljė Arminas Darasevičius. – Džiugu, kad technologijos suteikia naujų būdų, kaip geografiškai atskirtiems žmonėms galima susitikti akis į akį, aptarti naujoves ir netgi kartu pakelti taurę vyno.“ Kaip teigė degustacijoje dalyvavęs Martynas Bieliūnas, „Microsoft“ verslo strategijos ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims, naudojantis vaizdo kameromis someljė gali pamatyti ir pirmąją žmonių reakciją į ragaujamus vynus.
M.Bieliūno teigimu, interaktyvios vaizdo konferencijos, nereikalaujančios specialios įrangos, tik personalinių kompiuterių ir interneto, ypatingai pravers tais atvejais, kai naujoves reikia pristatyti skirtingose pasaulio šalyse gyvenantiems žmonėms. „Taip galima sutaupyti laiko, kelionių ir viešbučių išlaidų,“ – vardino M.Bieliūnas. Jis neabejoja, kad dauguma verslininkų ir valstybės institucijų atstovų netruks įsitikinti, kad nepriklausomai nuo buvimo vietos žmonės gali sėkmingai susitikinėti, dirbti komandinį darbą, kartu įgyti naujos patirties. Interaktyvius susitikimus visada galima įrašyti ir publikuoti internete ar vidinėse įmonės svetainėse, tad nepavykus sudalyvauti tiesioginės transliacijos metu vaizdo įrašą galima peržiūrėti vėliau.
Nebrangi paslauga, prieinama taip pat ir nedideliam verslui
Pirmasis interaktyvus vyno degustavimas įvyko bendrovės „Microsoft Lietuva“ iniciatyva, pristatant naująją paslaugą verslui „Office 365”. Kaip teigė naujovę pristatęs M.Bieliūnas, „Office 365” smarkiai išplečia įmonių galimybes organizuoti darbą naujai, ekonomiškai efektyviau ir operatyviau. „Kitų šalių patirtis parodė, kad naująja paslauga labai susidomėjo mažos ir vidutinio dydžio organizacijos, nes dabar jos galės naudotis ypač aukšto technologinio lygio sprendimais, kurie dėl kainos bei jų sudėtingumo anksčiau buvo tiesiog neprieinami,“ – sakė M.Bieliūnas.
Paslauga „Office 365“ apima populiariausius organizacijose produktus – biuro programų rinkinį „Office Professional Plus“ ir jo interneto versiją „Office Web Apps“, informacijos bendrinimo ir valdymo sprendimą „SharePoint Online“, el.pašto ir bendradarbiavimo programą „Exchange Online“, taip pat verslo komunikacijos produktą „Lync Online“. Naudojantis integruotų programų paslauga net ir nedidelės įmonės galės kurti išorines ir vidines interneto svetaines, įmonių socialinius tinklus, naudotis bendradarbiavimo sprendimais darbuotojams, partneriams ir klientams, rengti vaizdo konferencijas.
„Office 365” patraukli tuo, kad be investicijų į IT infrastruktūrą organizacijos galės naudotis pačiais pažangiausiais sprendimais. Įmonės galės pasirinkti vieną iš kelių labiausiai patinkančių planų. Galima rinktis įvairų „Office 365“ funkcionalumą – pavyzdžiui, pagal paprastesnį planą individualiai veikiantiems profesionalams ir smulkioms įmonėms „Office 365“ kainuos 18 litų vienam vartotojui per mėnesį, o įmonėms ar viešojo sektoriaus įstaigoms, kurioms reikia platesnių galimybių, – 31 litą vienam vartotojui per mėnesį. Be to, išaugus ar sumažėjus darbuotojų skaičiui, paslaugos apimtis galima patogiai išplėsti arba susiaurinti. Tai leis įmonėms lengviau prognozuoti ir kontroliuoti išlaidas.
Visą žiemą – nemokamas „Office 365” testavimas
„Office 365” yra pirmoji „Microsoft“ debesijos paslauga, pradėta teikti verslo įmonėms bei viešojo sektoriaus įstaigoms Lietuvoje. Artimiausius tris mėnesius visi pageidaujantys paslaugą gali išmėginti nemokamai. Vartotojų vertinimui pateikiamas paklausiausių bendravimo ir bendradarbiavimo programų rinkinys, suteikiantis galimybę organizuoti komandinį darbą, bendrai redaguoti, tvarkyti ir dalintis įvairiais dokumentais, rengti garso ir vaizdo konferencijas, naudotis bendrinamais kalendoriais, kontaktais ir profesionaliu elektroniniu paštu. Planuojama, kad bandymo laikotarpis tęsis tris mėnesius, o vėliau paslaugą bus galima užsisakyti.
Daugiau informacijos apie „Office 365“ galima rasti išbandyti pačią paslaugą tinklalapyje www.office365.lt. Taip pat naujienų ieškokite Twitter.com paskyroje @Office365, „Facebook“ socialiniame tinkle (Office 365) arba oficialiame tinklaraštyje http://community.office365.com