SLR 999 Red Gold Dream
Truputį kiti dažai ir oda: savininko sutuoktinė “aukso karštligėje”. Prieš įlipant į vidų reikia nusiauti avalynę
Nuo Mercedes SLR McLaren iki tikro 350 km/h greičiu važinėjančio lobio. Ekstravagantiškas šveicaras sukūrė pamišusio auksakalio svajonių automobilį. Vieniems jis bus meno kūrinys, kitiems – paprastas kičas. O kaip atrodo jums, spręskite patys.
Duang nėra per daug kalbi. Ji paprasčiausiai dažnai šypsosi ir tiek. Ueliui labai patinka, kai ant jo žmonos, kilusios iš Tailando, veido atsiranda šypsena. Ypač kai ji meiliai žiūri į patobulintą SLR 999 Red Gold Dream ir tampa savo vyro sukurto meno kūrinio dalimi. Taip nutinka visada, kai tik Duang savo žvilgantį šokoladinį kūną aprengia dviejų dalių auksiniu drabužiu, pasiūtu iš tos pačios krokodilo odos imitacijos medžiagos, kuri panaudota automobilio vidaus apdailai.
Egzotika, fantazija ir…
Šis drąsus dažų, tauriųjų metalų, egzotinės spalvos ir gracijos derinys po keleto ilgiau trūkusių susimąstymo akimirkų buvo pagaliau įamžintas nuotraukoje, kad visi “Auto Bild” skaitytojai pamatytų, ką Uelis Anlikeris turi omenyje, kalbėdamas apie tobulą formos ir stiliaus detalių harmoniją. Prisipažinsime: šio tiesiog neįtikėtino automobilio išorė yra savotiškas noras patikrinti mūsų estetikos pojūčių suvokimą. Negi turime reikalų su bepročiu? Deja, tai būtų per daug paprasta mąstymo kryptis.
…kilogramai gryno aukso
Ar tai stiliaus sėkmė ar visiškas fiasko – skonio reikalas
Uelis nėra tipinis šveicaras. 52 metų automechanikas atitinka tris, bet svarbiausius kriterijus, kurių derinys pasitaiko nepaprastai retai: jis turi daug pinigų, gerą skonį ir yra savo amato genijus. Pradėkime nuo pinigų. Šio neįprasto žmogaus, kuris galėtų būti nominuotas metų bepročio titului gauti, fantazijos įkūnijimo objektu tapo beveik naujas Mercedes SLR McLaren. Šio modelio kaina 2008 metais buvo beveik 450 tūkst. eurų (1 553 760 Lt).
Automobilio perdarymo procesas užtruko beveik 30 tūkst. darbo valandų. Perskaičiavus kitaip, pasakysime, jog tai yra apie 3750 darbo dienų, žinoma, esant sąlygai, kad šiam darbui buvo skiriama tik po aštuonias valandas per dieną. Variklio galios padidinimas iki 950 AG – tikslas yra 1000 AG – kol kas dar nekainavo viso turto. Bet 600 rubinų, kuriais papuošta ši brangenybė (net ratų varžtai), tikrai atsiriekė labai nemažą jo dalį. Na, ir dažai. Uelis sumaišė 5 kg aukso drožlių su bespalviais dažais ir pistoletu nudažė visą kėbulą. Šios medžiagos vertė 120 tūkst. eurų (414 336 Lt).
Tačiau “tiuningo karalius Midas” padarė dar vieną žingsnį į priekį. Jis paauksino visus kėbulo elementus, kurie buvo juodi, pvz., kiekvienas galinių lempų rėmelis atsiėjo po beveik 15 tūkst. eurų (51 792 Lt). Taigi turbūt reikėtų patikėti Uelio žodžiais, kai jis pasakė, jog bendra automobilio vertė yra 5,5 mln. Šveicarijos frankų, o tai sudaro maždaug 3,7 mln. eurų (beveik 12,8 mln.litų).
Netrukdo jam ir tai, kad jo važinėjanti “banko sąskaita” neturi daug gerbėjų net tarp labiausiai tolerantiškų tiuningo mėgėjų. Kai kam šio SLR priekis panašus į Sibiro lokomotyvą, prie kurio prikabintas XXL dydžio sniego plūgas, o galinis vadinamasis spoileris savo forma primena keturių takelių žaislinių lenktynių viražą. Kiti komentarai iš internetinio blogo: vienas vartotojas šaiposi, kad mašina atrodo kaip karuselė ant ratų, kitas skundžiasi, kad nuo to laiko, kai pamatė šį SLR, jis serga lėtiniu vyzdžio reumatizmu.
Reikliems klientams
Dvikova: kuris labiau spindi: Uelis Anlikeris ir jo auksinis meno kūrinys
Tuo metu Uelis atsisėda į savo krėslą ir nukreipia mūsų dėmės į savo tinklalapį (www.anliker-ueli.ch), kuriame jis atskleidžia savo gyvenimo filosofiją ir… laukia klientų, kurių ieško pvz. Dubajuje. U.Anlikeris užtikrina, kad gali sukurti penkias tokias “brangenybes”, jei tik atsiras tiek norinčiųjų, kuriems aukštesnė motorizacijos tobulybės interpretacija būtų verta 5 mln. eurų (per 12,7 mln. litų). Gaila tik, kad SLR jau nebegaminamas. O šeichams ne labai patinka naudotos mašinos.