2012 Birželio 23

Mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybė suvienodėjo

veidas.lt


Atlikusi išsamų tyrimą, Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) daro išvadą, kad visų trijų didžiųjų šalies mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybė skiriasi labai nedaug, kad ir ką jie tvirtintų savo reklamose.
Štai, tarkime, vertinant balso telefonijos kokybę atsižvelgta į nepavykusius kvietimus, sujungimo trukmę ir pokalbių kokybę. Daugiausiai nepavykusių kvietimų užfiksuota „Tele2“ (2,36 proc.), o mažiausiai – „Omnitel“ (1,28 proc.) tinkle. Beje, pastarojo operatoriaus klientai ir vieni kitus girdi aiškiausiai, užtat prisiskambinti greičiausiai pavyks „Bitės“ vartotojams. SMS žinutės greičiausiai tiek išsiunčiamos, tiek gaunamos taip pat „Omnitel“ tinkle, tačiau skirtumas, palyginti su lėčiausiu tinklu, vos trys sekundės.
Vertinant mobiliojo interneto kokybę, be trijų didžiųjų operatorių paslaugų, vertintas ir „Mezon“ belaidis ryšys. Greičiausiai prisijungti prie interneto pavyko „Omnitel“ tinkle, o failų atsiuntimo sparta bei naršymo greitis didžiausi „Mezon“ tinkle.
Balso telefonijos ir SMS siuntimo kokybės tyrimai atlikti visoje Lietuvos teritorijoje: didžiuosiuose miestuose, provincijoje bei pagrindiniuose magistraliniuose keliuose. Kiekvieno operatoriaus tinkle atlikta per 800 skambučių bei išsiųsta per 700 žinučių, o mobiliojo interneto kokybė įvertinta atlikus apie 13 tūkst. bandymų.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...