Šiemet tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje pirmą kartą pristatytas sportinis super automobilis „Porsche 918 Spyder“ prieš prasidedant jo gamybai „praneša“ daugiau gerų žinių apie save. Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“, siekdamas dar įspūdingesnių šio au-tomobilio rodiklių, optimizavo jo svorį ir taip pat nusprendė pirmą kartą istorijoje pasiūlyti hib-ridinį sportinį super automobilio modelį su dviem elektriniais varikliais.
Gamintojo teigimu, „Porsche 918 Spyder“ yra tikras ateities automobilis. Jis sukurtas taip, kad vairuo-tojas galėtų pajusti viską, kas geriausia: lenktynių dvasią, atviro roadster automobilio žavesį, su niekuo nepalyginamą jaudulį ir malonumą vairuojant galingą, bet tuo pačiu aplinkai draugišką transporto priemonę.
Tai, kad naujasis „Porsche 918 Spyder“ aplenkė visus šio segmento kolegas, rodo tiek unikalus ir iki smulkmenų sportiškumu alsuojantis jo dizainas, tiek naujausios jame įdiegtos technologijos. Sportinis „Porsche 918 Spyder“ tapo pirmuoju hibridu savo segmente – automobilio priekyje ir gale montuojami du elektriniai varikliai (129 AG ir 156 AG), kurių dėka automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 6,2 s ir bus itin draugiškas aplinkai. Vidaus degimo 4,6 l V8 variklio ir dviejų nepriklausomų elektrinių motorų derinys nustato visiškai naujus „Porsche“ operacinių sistemų standartus, prisideda prie ypatingo vaira-vimo malonumo, garantuoja minimalias degalų sąnaudas bei maksimalias technines galimybes.
Tiesiai iš elektros lizdo (plug-in) pakraunamas dvivietis „Porsche“ sportinis super automobilis naudoja ir galingą vidaus degimo variklį, ir elektrinius motorus. Jis gali pasigirti vos 3l/100 km siekiančiomis degalų sąnaudomis bei 70 g/km CO2 emisija. Didžiausias jo elektros variklių pasiekiamas greitis yra 150 km/val.
Šiame modelyje „Porsche“ pristato ir daugiau įspūdingų technologinių naujovių. Naujasis ir gamybai jau paruoštas „Porsche 918 Spyder“ papildytas pasirenkamu svorį optimizuojančiu „Weissach“ paketu, kurio dėka automobilis palengvėja net 41 kg. Šios inovacijos dėka „918 Spyder“ 100 km/val. greitį gali pasiekti vos per 2,6 s. Iki 200 km/val. greičio jis įsibėgėja per 7,2 s o iki 300 km/ val. – per 19,9 s. „Porsche 918 Spyder“ gali išvystyti iki 887 AG ir pasiekti 345 km/val. greitį.
„Weissach“ pakete naudojamos tokios automobilio svorį sumažinančios medžiagos kaip lengvas ir tvirtas CFRP (anglies pluoštu sustiprintas plastikas), magnis, titanas ir keramikos detalės. Šiuo paketu papildytame „Porsche 918 Spyder“ montuojama lengvesnė stabdžių sistema su titano plokšte, keramikiniai ratų guoliai vietoje plieninių, iš magnio pagaminti ratlankiai, lengva sportinė sėdynė iš nedegios medžiagos, anglies pluošto interjero paketas, palengvintos durelės ir kt.
Palengvėjęs „918 Spyder“ taip pat gali pasigirti greičiausiai Nürburgring (Vokietijoje) lenktynių trasą įveikusio automobilio titulu – jam priklauso rekordinis 6:57 min laikas. Šio „sportininko“ privalumai tuo nesibaigia: kadangi šis automobilis pasižymi itin mažomis sąnaudomis ir CO2 emisijos rodikliais, jis užėmė garbingą vietą ir efektyvumo klasėje A+.
Nepamirštamais sportinio „Porsche 918 Spyder“ vairavimo pojūčiais taip pat „rūpinasi“ adaptyvus galinės ratų ašies valdymas, sportinė pakaba ir išmetimo sistema su į viršų nukreiptais vamzdžiais. Gamintojų teigimu, naujasis modelis akies krašteliu leidžia pamatyti, kokias galimybes Porsche Intelligent Performance sistema demonstruos ateityje.
„Porsche“ per 60 metų ne kartą pasižymėjo sportinių super automobilių istorijoje. Geriausiai žinomi šio segmento „Porsche“ modeliai – „Porsche 959“ ir „Porsche Carrera GT“. Gamintojas įsitikinęs, jog šių automobilių tradiciją dabar tęs ir naujasis „Porsche 918 Spyder“.
Iš viso pasaulyje planuojama pagaminti tik 918 naujojo „Porsche 918 Spyder“ modelio automobilių. Nuo kitų metų dėl šio modelio užsakymo galima kreiptis į oficialią „Porsche“ atstovę Lietuvoje UAB „Prime Auto“.