2010 Kovo 23

VW

Naujasis VW Touareg

veidas.lt

Lieknėjimo terapija

Neįtikėtinai išgražėjęs ir atjaunėjęs bei numetęs net 208 kilogramus antsvorio, antros kartos VW Touareg jau gegužę pasieks mūsų šalies prekybininkų sales.

VW dizaineriai ir inžinieriai išties moka atsižvelgti į visą kritiką, kurios sulaukė pirmos kartos SUV automobilis, ir daryti tinkamas išvadas. Pirmiausiai jie gerokai padirbėjo prie naujojo Touareg išvaizdos: pailgino automobilį 4,3 cm iki 4,8 m ilgio, bet tuo pačiu jį sumažino 2 cm iki 1,71 m aukščio. Dėl šių kosmetinių pakeitimų naujasis Touareg dabar atrodo nebe toks sunkus ir masyvus kaip ankstesnis modelis. Kėbului dinamikos suteikia ir iš naujųjų Polo bei Golf pasiskolintas automobilio priekis.

Touareg salone vairuotoją ir keleivius taip pat pasitiks naujo dizaino prietaisų skydelis bei aukštos kokybės apdailos medžiagos. Kaip standartinė įranga į naująjį SUV bus montuojamos vėdinamos sėdynės, dviejų zonų klimato kontrolė, lietaus jutiklis, daugiafunkcis oda trauktas vairas, šešių CD keitiklis bei t.t. Praktiškiems pirkėjams patiks ir tai, kad gerokai padidėjo ir bagažinės tūris nuo 555 iki 580, o nulenkus sėdynes – nuo 1570 iki 1642 l.

Bus siūloma ir hibridinė Touareg versija

Vis dėlto svarbiausia naujiena slypi po variklio dangčiu. Nuo šiol Touareg bus siūlomas ir su hibridine sistema, kurią sudaro 3.3 l/333 AG benzininis ir 47 AG elektrinis variklis (bendra jų galia siekia 380 AG, o sukimo momentas – 580 Nm). Degalus taupantis vairuotojas, neviršijęs 50 km/h greičio dviejų kilometrų atstumą galės įveikti varomas vien elektros variklio, kurį energija maitina bagažinės dugne įtaisyti ličio jonų akumuliatoriai. Važiuojant didesniu greičiu arba dinamiškiau įsibėgėjant, į darbą automatiškai įsijungs ir benzininis motoras. Gamintojai teigia, kad 100 km/h greitį hibridinis Touareg pasieks vos per 6,5 s, o vidutinės benzino sąnaudos tebus 8,2 litro 100 km kelio.

Be hibridinės Touareg versijos vokiečiai siūlys ir du dyzelinius variklius: 3.0/240 AG (550 Nm) ir 4.2/340 AG (800 Nm). Vidutinės jų degalų sąnaudos atitinkamai bus 7,4 l ir 9,1 l dyzelino 100 km kelio. Kiek vėliau variklių gamą papildys 201 AG benzininis ir 280 AG dyzelinis motoras. Puiku ir tai, kad nepriklausomai nuo variklio antrosios kartos Touareg bus gaminamas tik su aštuonių laipsnių automatine greičių dėže.


Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...