2012 Lapkričio 09

Naujo lygio pikapas

veidas.lt

Naujasis japoniškas „Isuzu D-MAX“ pakėlė reikalavimus pikapų klasės automobiliams į visiškai naują lygį.

Vadinamasis rėminės konstrukcijos nešantysis kėbulas, sugebantis atlaikyti didelę apkrovą ir leidžiantis vežti sunkius krovinius (daugiau kaip 1 toną), taip pat „Isuzu“ dyzelinis variklis su dviem turbinom šiam modeliui leidžia tapti savo klasės lyderiu. “D-MAX” prieš pradedant serijinę gamybą buvo bandomas įvairiausiomis sąlygomis. Bandymų metu buvo nuvažiuota per 4 milijonus kilometrų, leidusių ištobulinti automobilio patvarumą, patikimumą ir praktiškumą. Pabandykite patys ir jūs nesigailėsite. Čia matoma ir jaučiama sunkiosios technikos galia. Standartinę „LSX Double Cab“ įrangą papildo klimato kontrolės sistema, garso sistemos valdymo mygtukai ant vairo, odinės sėdynės, elektra reguliuojama vairuotojo sėdynė ir daugybė kitų būtinų dalykų. Erdviame salone patogu tiek vairuotojui, tiek keleiviams. Patogios ergonominės sėdynės, pagalbinės rankenėlės, netradiciškai iš vidurio atsidarančios modelio „Space Cab“ durys palengvina įlipimą į tylų “D-MAX”  saloną. Kuriant saloną, pirmiausia buvo galvojama apie malonią darbo vietą vairuotojui: įvairios dėtuvės daiktams, puodelių laikikliai, klimato kontrolės sistema ir kitos iki smulkmenų apgalvotos detalės paverčią šį mobilų biurą į tą vietą, kurioje norisi praleisti visą darbo dieną.

Naujo lygio dinamika
Jums reikia daugiau jėgos, geresnio sūkio momento, o kartu tai turi būti ekonomiška? Reikia daugiau vietos kroviniams, puikių važiavimo savybių raižyta vietove ir patikimumo? D-MAX – tai atsakas jūsų norams: jis gali vilkti 3000 kg priekabą ir vežti iki 1050 kg svorio krovinį. 2,5 l variklis su dviem turbinom, išvystantis 120 kW/400 Nm galią, bus puikus kasdienių darbų pagalbininkas, turintis visas geriausias japonų koncerno “Isuzu” komercinių automobilių savybes. Visais keturiais ratais varomas „Isuzu D-MAX“ visada pasieks tikslą, ir visai nesvarbu, ar tai žvyro karjeras, miško kirtavietė ar tiesiog laisvalaikio kelionė.

Naujo lygio saugumas
Kuriant naująjį „Isuzu D-MAX“ daug dėmesio buvo skirta ne tik važiavimo saugumui, bet ir gamtos apsaugai. Šešios saugos oro pagalvės ir saugos užuolaidos, avarinio stabdymo stiprintuvas, tvirtas ir saugus kėbulas, elektroninė stabilumo ir traukos kontrolės sistema, taip pat visų ratų pavara garantuoja saugų važiavimą. Mažesnis automobilio pasipriešinimas orui ir naujos dyzelinių variklių technologijos leido sumažinti išmetamųjų CO2 dujų kiekį (194 g/km) ir degalų sąnaudas (vidutiniškai 7,4 l/100 km) ir tai padeda saugoti gamtą.

Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...