VW autonominis šildymas
Tūkstančiams VW vairuotojų šaltis šią žiemą įvarė nemažai baimės. Gamykloje į automobilius sumontuotas papildomas autonominis aušinimo skysčio šildytuvas išsijungia vos po vienos-dviejų minučių. Tuo itin piktinosi ne vienas VW savininkas, kuriam šią žiemą teko grandyti ledą nuo stiklo ir šalti, nors taip būti ir neturėjo. Tai pasakytina ne tik apie Golf, bet ir apie Touran, Caddy, Tiguan, Passat ir Eos automobilius, pagamintus nuo 2006 m. spalio iki 2009 m. spalio.
Priežastis – brokuotas cirkuliacinis siurblys, be kurio autonominio šildymo įrenginys perkaistų. Pasiteiravę VW servisų specialistų, “Auto Bild” žurnalistai gavo tokį atsakymą: gedimas yra masinis, tad spustelėjus šaltukui jau pernai lapkričio pabaigoje siurbliai tapo deficitine preke. VW koncerno centriniame sandėlyje Kaselyje šiuo metu trūksta apie 11 tūkst. siurblių ir šis skaičius vis didėja. Tokia nemaloni situacija gali tęstis iki kovo.
VW atstovas spaudai Harthmuthas Hoffmannas nenurodė konkretaus termino, iki kada bus išspręsta iškilusi problema, tačiau garantavo 100 kompensaciją už šią detalę. “Webasto” gamintojas visu pajėgumu gamina patobulintus siurblius, tačiau visų pirma jie montuojami į naujus automobilius. Šiuo metu interneto aukcionuose 70 eurų kainuojančios detalės pardavinėjamos net už 400 eurų!