2014 Kovo 04

Operatoriaus keitimas nemažėja

veidas.lt


Vasarį daugiausia operatorių keičiančių mobiliojo ryšio vartotojų pasirinko „Tele2“. Dėl numerio perkėlimo operatoriaus klientų skaičius išaugo 1957.

„Vasarį, kaip visada, stengėmės vartotojams pateikti geriausius pasiūlymus. Rezultatai rodo, kad žmonės atsirenka, kas yra naudinga jų piniginei“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Pasak jo, prie augimo labai prisideda klientų rekomendacijos – įsitikinę gera „Tele2” paslaugų kokybe ir aptarnavimu žmonės drąsiai renkasi gerą kainą.

„Tele2“ klientų skaičius dėl numerio perkėlimo augo dar labiau nei sausio mėnesį, kai šis rodiklis buvo 1525 vartotojai.

2013 m. „Tele2“ taip pat pirmavo pagal numerių perkėlimą – klientų skaičius dėl jo išaugo 26187.

Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje teikiama nuo 2006 metų. Ji leidžia vartotojams keisti mobiliojo ryšio operatorių išsaugant savo turėtą telefono numerį.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 2G tinklas yra didžiausias ir apima 98,9 proc. Lietuvos. „Tele2“ 3G ryšio tinklas apima 79,4 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį.

Bendrovės „RAIT“ 2013 m. gruodžio mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.

2014 m. vasario numerių perkėlimo statistika (pagal centrinės numerių perkėlimo duomenų bazės administratorės UAB “Mano numeris” duomenis)

TELE2    BITĖ LIETUVA     OMNITEL
Gavėjas    Perleidėjas    Gavėjas    Perleidėjas    Gavėjas    Perleidėjas
2014 vasaris    8257    6300    7924    7222    3414    6336
POKYTIS    1957    702    -2922

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...