Kompiuteriai
Bendrovės “GfK Retail and Technology Baltic” duomenimis, šiais metais nešiojamųjų kompiuterių Lietuvoje parduota 28 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.
Lietuvos pirkėjai lieka ištikimi patikrintiems “Samsung”, “Asus”, “Hewlet Packard” ir “Dell” prekių ženklams. “Dažniausiai pirkėjai renkasi nešiojamuosius kompiuterius, turinčius 15,6 colio ekraną, “Intel” procesorių ir jau įdiegtą “Windows 7″ operacinę sistemą”, – sako “Topo centro” IT produktų grupės vadovas Rytis Revas.
Jo teigimu, pastebimas didėjantis nešiojamųjų kompiuterių mažesnės įstrižainės (13 ir 14 colių) ekranu poreikis. Esą toks ekrano dydis yra pats optimaliausias tiems, kurie nešiojamąjį kompiuterį iš tiesų nešiojasi.
Perkamiausių kompiuterių kainos šalyje svyruoja tarp 1,5 ir 3 tūkst. Lt.
Pasaulinėje rinkoje šiuo metu vyrauja “Asus”, “Apple” ir “Lenovo” prekių ženklai.