Internetas
Į stambių korporacijų išsidalytą interneto naršyklių rinką skverbiasi naujas žaidėjas. Lapkričio viduryje kompanija “RockMelt” išleido bandomąją naujos naršyklės versiją, pritaikytą patogiai naudotis socialiniais tinklais ir bendrauti su draugais.
Naršyklės kūrėjai “RockMelt” vadina naršykle “Facebook” erai, nes tikina ją pritaikę dabartinių žmonių naudojimosi internetu įpročiams, kurie per keletą metų gerokai pasikeitė.
“Nors visos šiandien prieinamos naršyklės tapo kur kas greitesnės, jos vis dar naršo per interneto tinklalapius, o mes naršyklei suteikėme papildomų savybių, skirtų patenkinti tris svarbiausius žmonių naršymo įpročius – bendravimo su draugais, naujienų sekimo ir paieškos”, – teigia vienas iš naršyklės kūrėjų Timas Howesas.
Pagrindiniame naujosios naršyklės lange iš abiejų pusių matomi du stulpeliai su ikonomis, – kairėje pusėje rodomi internauto draugų kontaktai, dešinėje surikiuoti mėgstamiausi vartotojo socialiniai tinklalapiai. “Pasidalink” mygtuku tiesiai iš pagrindinio naršyklės lango lengva paskelbti tinklalapio nuorodą ar “Youtube” vaizdelį “Facebook” ir kituose socialiniuose tinkluose. Taip pat pagrindiniame lange paprasta naudotis “Google” paieškos sistema.
Tiesa, Lietuvoje naujosios naršyklės sunkiai skinasi kelią. Prieš porą metų “Google” išleista patogia “Chrome” naršykle naudojasi tik 12,6 proc. internautų. “Gemius SA” duomenimis, populiariausios Lietuvoje “Firefox” naršyklės, kuriomis naudojasi 41,4 proc. internautų. Antroje vietoje liko “Internet Explorer” naršyklės (35,4 proc.). O “Opera” naršykle naudojasi 8,7 proc. Lietuvos internautų.