Audi A1
Audi A1 pardavimo skaičiai glumina. Kai “Auto Bild” paskelbė, kad šis “Premium” segmento mažalitražis automobilis nepateisina gamintojo lūkesčių, “Audi” į tokį teiginį atsikirto paskelbdami gamybos ir registracijos skaičius. “A1 pardavimas vyksta pagal planą. Modelis tenkina visus lūkesčius”, – sako “Audi” atstovė spaudai Esthera Bahne. 2011 metų gamyba esą padidinta net 20 procentų.
Tačiau ji nutyli, kad “Audi” numatė itin konservatyviąšio modelio gamybą ir pirmą kartą planuodama pajėgumus įvertino tik dviem trečdaliais. 2011 metais numatyta pagaminti 120 tūkst. A1 automobilių, arba 30 tūkst. daugiau nei planuojama parduoti. Tad kodėl “Audi” dirbtinai išpučia A1 pardavimo skaičius? “Audi apskritai yra labai sėkminga markė, turinti užmojų, kad kiekvienas modelis būtų sėkmingas, – sako Kaselio universiteto automobilių marketingo profesorius Dieteris Dahlhoffas. – Nors šiais metais atsirado daug naujų pirkėjų, tenka pripažinti, kad norimas pardavimo skaičius nebus pasiektas, deja, to “Audi” vadovybė negali suprasti. A1 pardavimo rezultatai nėra prasti – “Audi” tik tereikia užsibrėžti realesnius tikslus.”