Ford Mondeo
Naujos LED lempos yra virš rūko žibintų
Mondeo yra pripažintas “Ford” koncerno genijus: puikiai suderinta važiuoklė, erdvus salonas, gausi variklių gama, ilgas papildomos įrangos sąrašas, bet išvaizda, nors ir vykusi, deja, pilka. Tačiau taip buvo… Dabar Mondeo pasipuošė.
Atnaujinta išvaizda
Nauji priekiniai žibintai, LED diodų lempos, kitokios radiatoriaus grotelės ir nauji galiniai žibintai teigiamai pakeitė Mondeo išvaizdą. Kokybiškos vidaus apdailos medžiagos ir tvarkingai surinktos detalės naująjį Ford pavertė riedančia geros savijautos oaze.
Didesni galiniai žibintai ir kampuoti vadinamieji spoileriai suteikia automobilio galui dinamiškumo
Patogios ir tvirtos priekinės sėdynės gali būti net vėdinamos, o suderintos ir solidžios vidaus apdailos spalvos nuteikia maloniai kelionei. Galima užsisakyti gausybę visokių priedų: važiavimo linijos palaikymo asistentą, mieguistumo jutiklį, įspėjantį apie pavojingą, vos sekundę trunkantį snaudulį ir, žinoma, daug kitų, jau tradiciniais tapusių komfortą ir saugumą gerinančių priedų. Be to, dėl geresnės garso izoliacijos gerokai sumažėjo aerodinaminis ir ratų keliamas triukšmingumo lygis.
Plastikas geresnės kokybės, salono vidus atrodo prabangiau
Beje, dabar Mondeo drąsiai galima vadinti limuzinu, nes tai iš tiesų didžiulis automobilis. Didysis Fordas tik dviem centimetrais trumpesnis už E klasės Mercedes ir penkiais – už BMW “penktuką”.
Nauji varikliai
Puikaus dviejų litrų turbobenzininio variklio galingumas siekia 240 AG, o maksimalus sukimo momentas 340 Nm. Motoras komplektuojamas su šešių laipsnių robotizuota “Powershift” pavarų dėže, turinčia dvigubos sankabos sistemą. 240 AG tikrai daug, tačiau esant nedidelėms apsukoms šiam varikliui šiek tiek trūksta traukos. Vairuotojai, mėgstantys sportinį stilių, pasiges uždegančio motoro garso, kurį turėjo senasis Mondeo ST 220. Beje, nepaisant to, kad jo galia buvo tik 220 AG, dinaminiai duomenys buvo geresni. Automobilių pramonė juda link žaliųjų technologijų, o ne link sporto, ir tai tikriausiai teisingiau.
Variklio darbinis tūris tik du litrai, o galia – 240 AG. “Ecoboost” priklauso naujajai ekonomiškų variklių kartai
2013 m. į naująjį Mondeo ketinama įdiegti hibridinį variklį. Iki to laiko bus plečiama naujų ekonomiškų dyzelinių variklių paletė. Nuo dabar keturių cilindrų 2.2 variklio galia sieks 200 AG, o sukimo momentas – 420 Nm. Tai labai sportiškas dyzeliukas, kurį pasirinkę net ir labiausiai išlepinti šeimos vyrai sugebės staigiai įsibėgėti, palikdami ant asfalto juodas padangų žymes. Šis variklis įtikina nedidelėmis degalų sąnaudomis (vidutiniškai 6 l/100 km) ir įspūdingais pojūčiais važiuojant. Ir jokių seniesiems dyzeliams būdingų garsų.
Atnaujinto Ford Mondeo kaina Lietuvoje prasidės nuo 68 900 Lt.
Išvada
Pilka pelė? Jau nebe! Mondeo pakeitimai itin vykę. Dabar “Ford” siūlo daug daugiau automobilio privalumų už mažesnę sumą. O ir šiaip, jei kam reikia didelio lengvojo automobilio už protingą kainą – šis modelis puikiai tiks.