Peugeot
Kupė stiliaus formos ir jėgos agregatų hibridinė konstrukcija su dyzeliniu varikliu – taip Ženevos autosalone pristatomas Peugeot-Concept-Car 5.
Ar taip ateityje atrodys vidutinės klasės Peugeot automobilis? Jei 407 modelio įpėdinis turėtų panašų dinamišką siluetą, būtume tikri, kad jam pasiseks rinkoje. Peugeot 5, arba tiksliau Concept-Car 5 by Peugeot, oficialiai pristatytas Ženevoje. Šiam automobiliui Europos rinkoje dėl pirkėjų teks kovoti su VW Passat CC ir panašiais modeliais. Jei būsimojo serijinio automobilio dizainas bus panašus į nuotraukoje matomo koncepcinio modelio, ši kova galbūt ir bus prasminga.
Vientisos, jokių lūžių bei griovelių neturinčios koncepcinio modelio kėbulo linijos nuo variklio dangčio iki pat bagažinės galo automobiliui suteikia harmoningo bei dinamiško ir sportiško dizaino įspūdį. Didelės vienos dalies oro įsiurbimo grotelės ir U formos LED žibintai šį automobilį turėtų tarsi suvienodinti su kitais Peugeot modeliais. Į galinius žibintus įmontuoti diodų skydeliai savo forma panašūs į liūto nagus. Dvigubi duslintuvo vamzdžiai plokščiais antgaliais integruoti į buferį. Visumą papildo dideli 19 colių aliumininiai ratlankiai.
Automobilio ilgis 4,86 m, jį varo “HYbrid4” sistema, kurią sudaro 163 AG turbodyzelinis ir 37 AG elektrinis varikliai. Priekinę ašį suka dyzelinis agregatas, galinę – elektrinis. Šis variklių duetas pasiekia puikių rezultatų – CO2 išskiriama tik 99g/km, o vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 3,8 l/100 km. Neilgą atstumą bus galima nuvažiuoti vien tik elektriniu varikliu (pvz. gyvenvietėse). Oficiali hibridinės konstrukcijos “HYbrid4” premjera įvyks kitais metais, o pirmasis ją turės 3008 modelis. Vėliau ši sistema bus montuojama ir į kitus PSA koncerno modelius. Serijinio Peugeot 407 modelio įpėdinio pristatymas planuojamas 2011 m. rudenį.