2011 Rugsėjo 08

Peugeot vėl įvertinta Vokietijoje: 3008 Hybrid4 gavo „Öko Globe“ (ekologinį gaublį)

veidas.lt

Jau 2010 metais apdovanota prizu „Öko Globe“už naujos kartos elektrinį automobilį „iOn“ firma Peugeot vėl sulaukė išskirtinio dėmesio šiais metais: automobilis 3008 HYbrid4, pirmasis pasaulyje serijinis dyzelinis hibridinis automobilis, gavo 2011 metų apdovanojimą „Öko Globe“ kategorijoje „Serijinis ilgalaikės energijos automobilis“.

Prestižinius apdovanojimus „Öko Globe“ nuo 2007 metų teikia Duisburgo-Esseno Universiteto padalinys „Ökoglobe Institut“, bendradarbiaudamas su draudimo kompanija DEVK ir automobilių klubu AVC, – šiuos apdovanojimus kasmet gauna automobiliai, technologijos ir koncepcijos, padedančios mažinti neigiamą automobilių įtaką aplinkai arba siūlančios naujas mobilumo formas.

2011 metų vertinimo komisija, vadovaujama ekonomikos profesoriaus ir automobilių eksperto Ferdinando Dudenhöfferio, savo sprendimą priėmė rugsėjo 6 dieną.

Kategorijoje „Serienfahrzeug mit Nachhaltigkeitsfaktor“ (serijiniai ilgalaikės energijos automobiliai) prizas „Öko Globe“ skirtas automobiliui 3008 HYbrid4, kuriame nuo 2011 metų pabaigos pirmą kartą pasaulyje bus pradėta taikyti hibridinė dyzelinė technologija.

Vertinimo komisija pabrėžė, kad „Peugeot yra pirmoji automobilių gamintoja, susiejusi dyzelinį ir elektrinį variklį. Ši naujovė leido sutelkti dyzelinio variklio sąnaudų santūrumą ir elektros energijos naudą. Hibridinis dyzelinis automobilis HYbrid4 yra naujas Peugeot įsipareigojimų aplinkosaugai liudijimas ir pratęsia seką svarbių firmos atliktų žingsnių, tokių kaip dyzeliniuose varikliuose naudojamas taršos dalelių filtras. Sukūrusi hibridinį dyzelinį automobilį Peugeot pasiūlė technologiją, leidžiančią stipriai sumažinti CO2 emisiją. O kuo labiau mes apribosime savo automobilių degalų sąnaudas, tuo efektyviau kovosime su klimato atšilimu. Taigi ši koncepcija ypatingai sužavėjo vertinimo komisiją“.

2011 metų paskutinįjį ketvirtį išleisdama pirmąjį pasaulyje hibridinį dyzelinį automobilį Peugeot siūlo naują variantą aplinkosauginių ir vairavimo pojūčių technologijų.

Krosoverio tipo automobilyje 3008 Hybrid4 hibridinė technologija sieja 163 AG dyzelinį variklį 2.0 HDi FAP, sukantį priekinius ratus, ir 37 AG elektrinį variklį, įtaisytą ant galinės ašies; tai leido pasiekti naują vairavimo patrauklumą, keturių varančiųjų ratų trauką, maksimalų 200 AG galingumą, „nulinės emisijos“ režimą ir nuo 3,8 l/100 km prasidedančias vidutines standartines degalų sąnaudas (99 g/km CO2), taigi 35 % mažesnes nei automobilio su panašaus galingumo vidaus degimo varikliu.

 

Daugiau šia tema:
  • Nėra panašių straipsnių.
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...