Konkursas
Žurnalas “Auto Bild Lietuva” tęsia tradiciją ir penktą kartą skelbia saugiausio Lietuvos vairuotojo konkursą. Pagrindinis šių metų prizas – motoroleris “Inca Lambros 50cc 2T”.
Konkurso finalininkai pirmiausia savo žinias patikrina spręsdami teorines užduotis
Saugiausias Lietuvos vairuotojas bus renkamas jau penktą kartą. Panašūs renginiai vyksta daugelyje Europos šalių, kuriose leidžiami “Auto Bild” grupės žurnalai. Šiemet konkurso organizatoriai viliasi sulaukti dar daugiau dalyvių negu pernai, nors ir pernai jų dalyvavo išties daug – per du tūkstančius. Pernai į antrąjį etapą pateko 39 konkursantai, o finale rungėsi 25 vairuotojai. Šiemet konkurso sąlygos šiek tiek pasikeitė.
Po to finalininkai persikelia į praktinio važiavimo trasą
Pasak organizatorių, saugiausio Lietuvos vairuotojo rinkimuose dalyvauti išties verta, nes konkurso nugalėtojui atiteks naujas motoroleris “Inca Lambros 50cc 2T”, kuris sunaudoja itin mažai degalų ir yra ypač vertingas didmiesčių spūstyse. Neliks nuskriausti ir kiti konkurso dalyviai, nes tarp vertingų prizų – dviratis, keturių padangų komplektas, kompiuteris, mobilusis telefonas, skaitmeninis alkotesteris, akumuliatoriai ir kt. Svarbu nepamiršti, kad šiame konkurse gali laimėti kiekvienas Lietuvos vairuotojas.
Saugiausiam Lietuvos vairuotojui šiemet bus įteiktas “Inca Lambros 50cc 2T” motoroleris
Na, o saugiausio vairuotojo konkurso tikslas – rasti ir visuomenei pristatyti patį saugiausią ir kitų eismo dalyvių atžvilgiu tolerantiškiausią vairuotoją. Todėl sportiniai įgūdžiai prie vairo šiame konkurse nebus joks privalumas. Svarbiausia, kad vairuotojas kelyje elgtųsi kultūringai ir nepamirštų esąs ne vienas. Didelę reikšmę šiame konkurse turi ir saugaus eismo žinių bagažas, gebėjimas susigaudyti patekus į kritinę situaciją. Kitaip tariant, svarbiausia – ne greitis, o geras ir saugus vairavimas, pagalba kitam kelyje.
Konkurso taisyklės
Tad kaip tampama saugiausiu Lietuvos vairuotoju? Taisyklės paprastos: kandidatai privalo rūpintis eismo saugumu šalies keliuose ir gatvėse, mokėti gerai vairuoti automobilį ir turėti didelį teorinių saugaus eismo žinių bagažą.
Pirmasis konkurso etapas bus teorinių žinių patikrinimas. Keturiuose “Auto Bild Lietuva” žurnalo numeriuose, pradedant nr. 9, bei interneto svetainėje www.autobild.lt bus pateikiamos teorinės užduotys: po dešimt klausimų su keliais atsakymų variantais. Į kiekvieną klausimą gali būti tik vienas teisingas atsakymas iš kelių pateiktų variantų. Atsakyti į klausimus bus galima tik internetu, specialiame laukelyje įrašius, jūsų manymu, teisingas raides, esančias greta atsakymų. Atsakymus į konkurso klausimus galima siųsti iki liepos 1 d.
Atkreiptinas dėmesys, kad į kitą etapą pateks tik tie skaitytojai, kurie iš keturių “Auto Bild Lietuva” žurnale paskelbtų užduočių atsiųs bent du teisingus galutinius atsakymus. Tuo pirmasis etapas ir baigsis.
Rugsėjį visi finalinio etapo dalyviai bus pakviesti į Vilnių. Tuomet jau sudėtingesnius teorinius klausimus jiems reikės įveikti sėdint prie kompiuterio VĮ “Regitra” egzaminų klasėje. Po teorinės dalies ir paaiškės 15 konkurso dalyvių, kurie atliks praktinio važiavimo užduotis ir susirungs dėl saugiausio Lietuvos vairuotojo konkurso nugalėtojo titulo. Šio etapo užduotys autoritetingos komisijos bus parengtos taip, kad pranašumą turės ne tie vairuotojai, kurie moka važiuoti greitai ir ekstremaliai stabdyti, o tie, kurie paiso saugaus ir racionalaus vairavimo taisyklių.
Beje, teorinius klausimus abiem konkurso etapams parengė VĮ “Regitra” specialistai, tad jie bus gerokai sudėtingesni ir išlaikyti antrąjį egzaminą nebus taip lengva.
Po finalinio konkurso etapo ir paaiškės 2010 metų saugiausias Lietuvos vairuotojas, kuris bus paskelbtas per finalinį konkurso vakarą. Jam atiteks “Auto Bild Lietuva” redakcijos įsteigta nugalėtojo taurė ir naujutėlaitis motoroleris “Inca Lambros 50cc 2T”. Nebus pamiršti ir šiek tiek nuo nugalėtojo atsilikę dalyviai. Jie bus apdovanoti kitais vertingais prizais.
Svarbu atminti, kad konkurse penkerius metus negali dalyvauti buvę jo nugalėtojai, taip pat nepilnamečiai ir asmenys, neturintys galiojančio vairuotojo pažymėjimo, UAB “Veido” periodikos leidyklos, UAB “Inter Cars Lietuva” ir VĮ “Regitra” darbuotojai.