Mercedes
Per didelis, neekonomiškas: R klasės Mercedes jau nuo pat pradžių buvo sunkoka. Modelio atnaujinimas ir taupesni dyzeliniai varikliai turėtų pagelbėti jam atrasti savo pirkėją.
Salono dizainas dabar dvispalvis – viskas atrodo daug moderniau
Kai kalbama apie R klasės Mercedesø beveik puikiai tinka palyginimas su dinozaurais. R klasę, kaip ir dinozaurus, taip paveikė klimato kaita, tiksliau – ekonomikos sunkmetis, kad ji beveik išmirė. Pernai Vokietijoje buvo tik 1456 narsūs dinozaurų mylėtojai, kitaip tariant – beveik nė kiek.
Dabar beliko tik viltis. Rugsėjį į lenktynes išsiruoš atnaujinta R klasė, apginkluota mažesnes sąnaudas žadančiais dyzeliniais varikliais. Visiškai naujas veidas su didžiulėmis radiatoriaus grotelėmis tarsi sako: “Aš tuoj tave suvalgysiu”. Atnaujintas automobilis atrodo modernesnis ir dinamiškesnis. Gale apsiribota žibintų ir buferio su integruotais išmetamųjų dujų sistemos vamzdžiais retušu. Nepakito tik tai, kad automobilyje yra daug arba labai daug vietos (ilgojoje versijoje), varantieji visi arba tik galiniai ratai, sėdynių gali būti keturios, penkios, šešios arba septynios.
R klasės prioritetas – dydis ir dinamiškumas. Septynviečiame variante daugiau dėmesio skiriama komfortui
Pagirtina tai, kad į R klasę montuojami taupesni dyzeliniai varikliai. R 300 CDI turėtų užtekti 7,8 l/100 km – prieš tai sąnaudos buvo 8,2 litro. Iki 265 AG sustiprintas R 350 CDI (iki šiol 224 AG), naudojantis 8,5 l/100 km, yra gerokai taupesnis už savo pirmtaką (9,3 l). Visiškai nesulaukęs pokyčių komandoje lieka tik “Euro 6” aplinkosaugos reikalavimus atitinkantis R 350 Bluetec, kuris 100 km kelio naudoja 8,5 l (-0,3 l) dyzelino.
Išvada
R klasė jau prie vienatūrių klasifikuojama.
http://www.vienaturis.lt
Grazus mercedes benz
http://www.Auto-Forumas.lt
kas sita straipsni rase? noreciau i intelektualo veida paziureti….