2011 Balandžio 12

Renault R-Space

Šeimos žaidimų aikštelė

veidas.lt

"Veido" archyvas

Dizaineris A.Breunas (dešinėje) aiškina apie galines sėdynes: daug mažų odinių kaladėlių valdomos elektra ir gali suformuoti skirtingą erdvę. R-Space išorės dizaino elementus pirmiausiai išvysime naujame Clio modelyje

"Veido" archyvas
Priekyje sėdi tėvai, gale įsitaisę vaikai iš įvairiaspalvių kaladėlių patys susikuria sėdimas vietas – koncepciniame R-Space modelyje matyti, kaip žaismingai gali atrodyti rytdienos Renault vienatūris.

“Renault” pristato būsimų kompanijos modelių vizijas. 2010-aisiais prancūzai pristatė įspūdingąjį DeZir, o šiemet Ženevoje išvydome SUV automobilį Capture ir R-Space vienatūrį. Erdvus 4,25 m ilgio R-Space modelis skirtas jaunoms šeimoms: jauni vyras ir moteris sutiko vienas kitą, sukūrė šeimą ir drauge kuria dabar jau bendrą ateitį.

“Skamba sentimentaliai, tačiau mes vėl norime būti emocingesni”, – sako Axelis Breunas, koncepcinių ir parodomųjų automobilių dizaino grupės vadovas. Daugybės funkcijų karštligei atėjo galas. Dabar R-Space automobilis pirmumą teikia jausmams. Ekstravagantiškas salonas, meiliai į savo glėbį kviečiančios priekinės sėdynės, o automobilio gale visiškai netikėtas sprendimas – daug mažų elektra valdomų, skirtingo aukščio ir formų odinių kaladėlių, kuriomis suformuojamos individualios sėdynės ar net žaidimų aikštelė. Suprantama, kai mašina nevažiuoja. Argi tai ne automobilis, skirtas patenkinti mažųjų keleivių įgeidžius?

“Šis vienatūris, kaip ir visas “Renault” koncernas, tiesiog spinduliuoja šiuolaikiškumu, naujovėmis ir išmaniosiomis technologijomis”, – sako A.Breunas. Jis yra toks, koks buvo ir 1984-ųjų Espace modelis, tapęs to meto erdviųjų automobilių tendencijų pradininku Europoje. Palyginti su juo, Ženevoje pristatytas R-Space koncepcinis modelis atrodo kur kas žaismingiau ir sportiškiau, ir yra gerokai nutolęs nuo kampuotų mažųjų vienatūrių konstravimo tradicijų.

Ar tai rytdienos “Renault” mažasis vienatūris? A.Breunas linksi galva ir kartu išsako dar vieną įdomią mintį: “Norėčiau, kad serijinis automobilis neturėtų centrinių statramsčių”. O štai koncepcinio automobilio motorą išvysime jau 2012 metais: trijų cilindrų benzininio 0,9 l darbinio tūrio variklio su tiesioginiu įpurškimu ir turbina galingumas siekia net 110 AG. Įveikti 100 km atstumą jam pakanka vos 3,7 l degalų – koks taupus žaisliukas!

Išvada

Automobilis Espace mirė – tegyvuoja R-Space! Į pilkų ir nuobodžių mažųjų vienatūrių būrį “Renault” koncernas šliūkštelėjo šviežio kraujo, o tokių uždegančių ir dinamiškų erdvių automobilių jau senokai nematėme. Tai prancūzų atsakas į VW Bulli automobilį ir mes galime tik rekomenduoti pradėti serijinę R-Space gamybą.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...