„Mercedes-Benz“ kompanija pernai rudenį Frankfurto autosalone pristatytą savo naująjį modelį vadina kompaktiniu sportišku kelioniniu automobilių (Compact Sports Tourer).
Tačiau būtų sunku jį laikyti sportišku, jis labiau yra šeimyninė mašina. Iš tikrųjų B klasės modelis yra neblogai valdomas ir nepaprastai patogus kelioninis automobilis, kuriame gali komfortiškai įsitaisyti penki suaugę keleiviai. Pagal galvai ir kojoms skirtą erdvę naujasis „Mercedes-Benz“ gali varžytis net su kur kas didesniais automobiliais. O jei dar įsėdai į išbandytą B klasės modelį su dyzeliniu varikliu, gali pamiršti, kada buvo pilti degalai. Vidutinės degalų sąnaudos su 1,8 l turbodyzeliu – vos 4,4 litro 100 km. Gamintojo tvirtinimu, naujasis B klasės modelis
dabar sudegina iki 7 proc. degalų mažiau nei anksčiau ir išsiskiria vidutiniškai 10 proc. mažesne teršalų emisija. Jei dar yra „Start-Stop“ sistema, sąnaudos dar sumažėja 9 proc.
Esant reikalui šio automobilio sėdynes galima nulenkti ir įleisti į grindis – taip gaunama didelė erdvė lygiomis grindimis įvairiausiems kroviniams vežti. Salono apdailos kokybė yra puiki ir nenusileidžia nei „Audi“, nei BMW. Vairuotojo vieta neturi priekaištų, nors joje matomas visas miškas įvairiausių mygtukų.
Naujasis „Mercedes-Benz“ B-klasės modelis yra 4,35 m ilgio, 1,78 m pločio ir 1,55 m aukščio – 5 cm mažesnis nei pirmtakas. Kompaktinių vienatūrių segmento atstovo aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.26 – tai stebėtinai geras rezultatas savo klasėje.
„Mercedes-Benz B 180“ ir „B 200“ versijose montuojamas benzininis keturių cilindrų 1.6 l variklis. Pirmojo modelio jėgos agregatas išvystys 122 AG ir 200 Nm, antrasis – 156 AG ir 250 Nm.
Dyzelinių versijų pasiūloje – „Mercedes-Benz B 180 CDI“ (1.8 l, 109 AG, 250 Nm) ir „B 200 CDI“ (1.8 l, 136 AG, 300 Nm) modeliai. Varikliai derinami su automatine 7 laipsnių dvigubos sankabos transmisija arba su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Nepatikti šiame modelyje gali tik jo kaina – pigiausia versija perkopia 80 tūkst. Lt