Automobiliai
Škoda Auto” ir toliau didina specialių žiemai gaminamų automobilių patrauklumą. „Superb“ ir “Superb Combi” su visų ratų pavara yra labai populiarūs daugelyje Europos šalių, tad nenuostabu, kad tokios versijos sudaro beveik dešimt procentų nuo visų parduodamų automobilių.
Nuo šiol šią patrauklią kombinaciją taip pat galima rinktis ir “Octavia Scout“ modeliui. Jame 2.0 TDI CR DPF 103 kW variklis puikia suderintas su visų ratų pavara ir automatine 6 laipsnių DSG transmisija. Lygiai tokia pat įranga siūloma ir kitoms „Octavia“ ir „Octavia Combi“ versijoms. Be to, sedanui ir universalui dar galima rinktis ir 1,6 TDI CR DPF 77 kW galios dyzelinį variklį su automatine 7 laipsnių DSG pavarų dėžė ir visų ratų pavara.
Visuose minėtuose modeliuose galios paskirstymas ašims yra kontroliuojamas elektroniniu būdu per ketvirtos kartos “Haldex sankabą. Esant normalioms sąlygoms, 96% visos variklio galios yra nukreipiama į priekinę ašį. Tačiau, jei ratų sukibimo su kelio danga parametrai keičiasi, Haldex sistema reaguoja per sekundės dalis ir dalį sukimo momento nukreipia tiems ratams, kurių sukibimo parametrai yra geriausi tuo konkrečiu momentu. Rezultatas – saugus vairavimas bet kokiomis sąlygomis, įskaitant šlapią dangą, sniegą ir ledą.