Praėjusį ketvirtadienį konferencijoje „Saugumo viešajame transporte užtikrinimo galimybės“ buvo pristatyta taksi paslaugų modernizavimo koncepcija bei „iTaksi“ automobilio prototipas.
Šiame taksi automobilyje įdiegtos vadinamosios intelektinės transporto sistemos, naudojamos kartu su mobiliuoju 4G internetu „Mezon“, leidžia taksi keleiviams naršyti internete, ant sėdynių pritvirtintose planšetėse stebėti kelionės maršrutą, sužinoti, kokias žymias vietas jie pravažiuoja. Be to, tokiame taksi automobilyje galima priimti mokėjimus banko kortelėmis ir iš karto išspausdinti mokėjimo kvitus, automatiškai apskaičiuoti, kiek keleivių kokiais maršrutais buvo vežama ir kiek pajamų uždirbta.
„Kaip tik taip turėtų atrodyti šiuolaikiniai taksi automobiliai. Tikimės, kad moderni įranga sudomins taksi įmones ir jos, gerindamos savo paslaugas, po truputį atnaujins automobilius“, – teigia susisiekimo ministerijos kancleris Tomas Karpavičius.
Na, o Telecentro generalinis direktorius Gediminas Stirbys neabejoja, kad šios naujovės į visai naują lygį gali pakelti ne tik keleivių aptarnavimą, bet ir taksi paslaugų vadybą. Mat taksi paslaugų administratorius galėtų realiu laiku stebėti, kur yra taksi parko automobiliai, ar jie užimti, kokiu maršrutu važiuoja, kiek keleivių veža, – tai palengvintų darbo organizavimą ir atvertų kelius užsakymų skirstymui optimizuoti. O integravus įmonės „Oryo“ paslaugą „eTAKSI“, elektroninis paslaugų valdymas prasidėtų nuo pat užsakymo priėmimo.