Chevrolet Captiva
Apvalaina galinė automobilio dalis nedera prie dinamiškumu spinduliuojančios priekinės
Papildomai galima užsisakyti navigacinę sistemą. Jos ekranas pasižymi kontrastingomis ir ryškiomis spalvomis
“Chevrolet” atsisveikina su vargšo brangesnių GM automobilių brolio įvaizdžiu. Apie tai liudija atnaujintas Captiva modelis.
Tai, kad kompanija turi teisingą strategiją, rodo sėkmingas Cruze modelio pavyzdys. Jei kalbėsime apie SUV automobilius, “Chevrolet” gali pagrįstai didžiuotis – pernai bendrovė šventė 75 metus, kai rinkoje pasirodė Suburban modelis, kuris laikomas pirmuoju šio tipo automobiliu. Beje, šis pavadinimas naudojamas iki šiol, nors, žinoma, Amerikoje siūlomas šiuolaikinis Suburban turi mažai ką bendro su legendiniu automobiliu, kuriame už papildomą priemoką buvo siūlomas tik radijas, šildymo sistema ir… galinis buferis.
Naujasis Captiva įrodo, kad Chevrolet markė daugiau nenori būti vargšu labiau prestižinių “General Motors” automobilių broliu. Kompaktinio SUV išvaizda pakito gana nemažai. Variklio dangčio forma dabar išraiškingesnė, didesnės dvigubos ventiliacijos grotelės su gamintojo ženkliuku per vidurį. Pakeistas buferis ir rūko žibintai, automobilis turi trapecijos formos priekinius ir į šoninius veidrodėlius įmontuotus posūkių žibintus. Išsipūtusiose ratų arkose tilps nuo 17 iki 19 colių ratai. Gaila, kad dizaineriams užteko įkvėpimo tik priekinei kėbulo daliai padailinti, nes apvalaina galinė nelabai dera su dinamiška priekio išvaizda.
Automobilis gali būti tiek penkiavietis, tiek ir septynių vietų. Nulenkus trečios eilės sėdynes, bagažinės talpa bus 768 l (477 l iki langų linijos), o be antros eilės sėdimųjų vietų ji padidės iki 1577 l (942 l iki langų linijos). Taigi automobilis tinka ne tik pramogoms ir laisvalaikiui, bet ir nemažam kroviniui pervežti.
Esminiai pakeitimai
Po modelio atnaujinimo labai pagerėjo salono apdailos medžiagų ir surinkimas kokybė. Nors apdaila nėra prabangi, važiuojant net ir nelygiu keliu nesigirdėti jokių pašalinių garsų. Prietaisų skydelis, kaip ir kituose kompanijos modeliuose, apšviestas šalta mėlyna spalva, o ciferblatų rodmenys gerai įžiūrimi. Automobilyje atsirado ir labai praktiška vidurinė konsolė su dėtuvėmis ir puodelių laikikliais.
Gamintojas teigia, kad esminiai pakeitimai slypi ir po variklio dangčiu. Automobilyje montuojami keturi nauji motorai: benzininiai 2.4/167 AG ir 3.0 V6/258 AG ir dyzeliniai 2.2/163 AG ir 2.2/184 AG (su “Common rail” sistema ir kintamos geometrijos turbokompresoriumi). Jie komplektuojami su naujomis, šešių pavarų mechaninėmis arba automatinėmis greičių dėžėmis (modelis su 3.0 V6 varikliu siūlomas tik su “automatu” ir 4×4 pavara, kitus modelius galima užsisakyti ir su vien tik priekinių ratų pavara). Buvo atnaujinta ir pakaba bei vairo sistema.
Važiavimas greitkeliu ir apsnigtu vingiuotu kalnų keliu tik patvirtino, kad šie pakeitimai davė teigiamų rezultatų. Turėjome galimybę išbandyti modelius ir su benzininiu V6, ir su 184 AG turbodyzeliniu varikliu. Juos galime drąsiai rekomenduoti vien dėl jų elastingumo ir dinamikos.