2014 Birželio 04

Tobulinti skaitmeninę kompetenciją panoro 900 mokytojų iš 220 mokyklų

veidas.lt

SMA_nuotrauka1

Apie 900 mokytojų ir direktorių iš 220 Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų prašo juos išmokyti taikyti naujas technologijas pamokose – ką tik baigėsi paraiškų priėmimas į nemokamus skaitmeninius mokymus pedagogams „Samsung Mokykla ateičiai“.

Į šiuos mokymus, kuriuos ves kūrybingi ir iniciatyvūs programos „Renkuosi mokyti!“ lektoriai ir kurie vyks Vilniuje rugpjūčio-sausio mėnesiais, netrukus bus atrinktos 28 mokyklų komandos, sudarytos iš trijų mokytojų ir direktoriaus.

Registruotis į didelio masto skaitmeninių mokymų programą buvo galima iki vėlaus pirmadienio vakaro. Daugiausiai paraiškų iš mokyklų gauta būtent paskutinėmis paraiškų priėmimo dienomis – prašymai dalyvauti mokymuose iš mokyklų visoje Lietuvoje pirmadienį plūstelėjo didžiuliu srautu.

Paraiškos plaukė tiek iš didelių mokyklų didžiuosiuose miestuose, tiek iš pačių atokiausių ir mažiausių kaimo mokyklų. Pagal programos nuostatus, registruotis atrankoje į mokymus galėjo visos šalies valstybinės ir savivaldybių bendrojo lavinimo mokyklos ir profesinės mokyklos, vykdančios bendrojo lavinimo programas. Registruodamosi mokyklų komandos turėjo užpildyti paraišką ir atlikti kūrybinę užduotį – pristatyti savo idėją, kaip naujos technologijos galėtų būti taikomos mokymo procese jų mokykloje.

Iš viso buvo gauta 220 mokyklų paraiškų – tai sudaro apie 20 proc. visų programoje galėjusių dalyvauti mokyklų. Iš trijų didžiausių Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos mokyklų – gauta beveik 60 paraiškų. Tuo tarpu maždaug pusę visų paraiškų pateikė įvairių Lietuvos rajonų mokyklos, esančios mažuose miesteliuose arba kaimo vietovėse.

„Tai stulbinamai geras aktyvumas, – sakė programos „Renkuosi mokyti!“ koordinatorė Gabrielė Characiejienė. -  Kai kurių mokyklų entuziazmas mokytis skaitmeninių technologijų buvo iš tiesų vertas susižavėjimo – paraiškas pateikė ir kelios itin mažos mokyklos, turinčios vos tris mokytojus ir direktorių – tiksliai tiek, kiek ir reikia komandai sudaryti. Tai reiškia, kad į mokymus būtų išsiųsta iš karto visa mokykla.“

Teikdami paraiškas mokyklų vadovai ir mokytojai teigė, kad tokie mokymai labai reikalingi. Dažnas mokytojas nepabūgo prisipažinti, kad neturi net elementarių skaitmeninių technologijų naudojimo įgūdžių. Mokytojai vylėsi, kad įgytos žinios praturtins mokymo procesą, padės labiau motyvuoti mokinius ir kilstelės aukštyn jų mokymosi rezultatus. Registruodamiesi programoje mokyklų vadovai teigė, kad dalyvauti ir tobulėti juos skatina ne tik mokiniai, bet ir jų tėvai, norintys matyti savo vaikų mokyklą šiuolaikišką ir pažangią.

„Jaučiuosi kaip dinozauras šalia savo mokinių, kurie be technologijų jau neįsivaizduoja savo gyvenimo“, – prisipažino vienos nedidelės mokyklos mokytojas.

Mokymų programą mokytojams inicijavusios technologijų kompanijos „Samsung Electronics Baltics“ technologinių sprendimų ekspertas švietimui Vaidas Bielinis pasidžiaugė, kad daugybė Lietuvos mokytojų išreiškė tvirtą valią įgyti trūkstamų įgūdžių bei patobulinti mokymo procesą skaitmeninių technologijų pagalba. Pasak V.Bielinio, iš to išloš visi – tiek mokyklos bendruomenė, tiek visa visuomenė apskritai.

„Tyrimai rodo, kad naujos technologijos padeda įkvėpti, motyvuoti mokinius ir net pagerina jų mokymosi rezultatus. Net 900 mokytojų ir mokyklų direktorių, registruodamiesi mūsų programoje, pasakė, kad jiems tai tikrai rūpi ir jie yra pasiryžę tobulėti, kad sukurtų pažangią, konkurencingą, kokybišką išsilavinimą teikiančią ateities mokyklą“, – akcentavo V.Bielinis.

Daugiau šia tema:
Skelbimas

Komentuoti

Žurnalas "Veidas"

Pirk šį numerį PDF

"Veido" reitingai

Gimnazijų reitingas 2016
Pirk šį straipsnį PDF
Skelbimas

VEIDAS.LT klausimas

  • Ar išorės agresijos atveju šiuo metu Lietuvos piliečių pasipriešinimas galėtų būti toks efektyvus kaip 1991 m. sausio 13 d.?

    Apklausos rezultatai

    Loading ... Loading ...