Opel Antara
Antara salono medžiagos geros, surinkimo kokybė nepriekaištinga
Ne veltui per spaudos konferenciją Opel Antara SUV kūrę inžinieriai tarp visų atnaujinimų – išvaizdos, naujų variklių, važiuoklės, salono apdailos – ypač akcentavo geresnę garso izoliaciją. Palyginti su senesniu modeliu, dabar ausis vargina net 50 procentų mažesnis triukšmas.
Buvo atsižvelgta ir į kitus pirkėjų pageidavimus. Be geresnės garso izoliacijos, jie norėjo stabilesnio automobilio elgesio kelyje ir tikslesnio valdymo. Deja, įvertinus, kad tai vis dėlto nėra sportinis automobilis, atrodo, kad įgyvendinant kai kuriuos pageidavimus šiek tiek buvo perlenkta lazda. Duobėtame kelyje automobilis gana stipriai purto keleivius – stangri važiuoklė užtikrina puikų valdymą ir tiksliai įveikiamus posūkius, bet kelio nelygumai šiame iš Riuselsheimo atkeliavusiame SUV automobilyje neleidžia jaustis itin komfortiškai.
Šiuolaikiška išvaizda ir nauji varikliai
Atnaujinto Antara išvaizda dabar kur kas šiuolaikiškesnė – į akis krinta naujos priekinės grotelės ir žibintai, o automobiliui galima užsisakyti net 19 colių ratlankius. Du dyzeliniai 163 AG (350 Nm) ir 184 AG (400 Nm) dyzeliniai varikliai puikiai susitvarko su savo užduotimi, nauja automatinė šešių laipsnių greičių dėžė dirba sklandžiai. Mechaninė greičių dėžė taip pat atnaujinta ir dabar turi šešias pavaras. Benzininis atmosferinis 2.4/167 AG ECOTEC variklis “veža” nuo pat pirmų apsukų, bet taupiu juo tikrai nepavadinsi – mieste modelis visais varančiaisiais ratais suvartoja per 12 l/100 km. Visi trys varikliai atitinka “Euro 5″ taršos normas.
Automobilis gali būti tik su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais (ši sistema yra standartinė komplektacijos su galingesniu dyzeliniu varikliu įranga). Elektra valdoma visų ratų pavaros sistema galią į ratus gali paskirstyti nuo 100 procentų vien tik priekiniams iki 50 procentų tolygiai abiems ašims.
Naująjį Antara Lietuvoje jau galima užsisakyti, jo kaina – nuo 78 518 Lt. “Opel” per šiuos metus planuoja parduoti 15 tūkstančių naujų Antara, tarp kurių net 75 procentai turėtų būti modeliai su 163 AG dyzeliniais motorais. 2012 metais Opel gamintojai ketina parodyti ir naują kompaktinės klasės SUV automobilį.
Išvada
Simpatiškas ir erdvus automobilis ne už tokią jau ir didelę pinigų sumą. Nauji dyzeliniai varikliai ir tikslesnis valdymas, o tyla salone negali nedžiuginti. Didžiausios abejonės kyla pagalvojus apie tą dieną, kai šį SUV automobilį reikės parduoti kaip naudotą – iki to momento jis gali gerokai nuvertėti.