Pernai BMW 5 serijos modelio automobiliai verslo klasės automobilių segmente tapo geriausiai parduodamais pasaulyje, aplenkdami kitus prestižinius automobilius. Visame pasaulyje naujus BMW 5 serijos modelių automobilius įsigijo 366 392 pirkėjai. Populiariausio verslo automobilio titulą tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje BMW 5 serijos išlaikė jau antrus metus iš eilės.
Koncerno „BMW Group“ teigimu, pagrindinis veiksnys, lėmęs tokią sėkmę, buvo 2013 m. atlikti BMW 5 serijos modelių atnaujinimai – patobulintas dizainas, praplėstas naujų variklių pasirinkimas, pasiūlyta nauja įranga ir išplėstas „BMW Connected Drive“ funkcijų spektras. Šiuo sprendimu koncernas dar kartą pademonstravo, kad automobilis gali būti atnaujintas būtent taip, kad atitiktų rinkoje egzistuojančią paklausą.
Koncernas pernai atnaujino visos BMW 5 serijos automobilių išorės dizainą, kurio dėka automobiliai tapo ne tik patrauklesni, bet ir patogesni. Šių automobilių pirkėjams pasiūlyti du nauji įrangos komplektai – Luxury Line ir Modern Line – kartu su „M sport“ paketu kiekvienam BMW 5 serijos automobiliui prideda dar daugiau individualaus žavesio. Atnaujintas ir šių automobilių vidus, kuriame maloni aplinka itin gerai dera su padidintu funkcionalumu.
BMW 5 serijos modelio automobilių varikliai dabar yra galingesni, taupesni, labiau saugantys aplinką ir efektyvesni. Jų galingumas siekia nuo 105 kW/143 AG iki 412 kW/560 AG, taip pat visi varikliai atitinka EU5 arba EU6 emisijos standartus. Visuose BMW 5 serijos modelio automobiliuose įdiegtas „EfficientDynamics“ technologijų paketas, padedantis suderinti ir automobilio dinamiškumą, ir ekonomiškumą.
Tuo tarpu LED žibintai ir „BMW Night Vision“ sistema, gebanti atpažinti žmones bei gyvūnus, užtikrina didesnį saugumą vairuojant BMW 5 serijos modelio automobilį naktį. Automobiliuose taip pat įdiegta neakinanti tolimųjų šviesų sistema, kurios dėka įjungtos tolimosios šviesos netrukdo iš priekio atvažiuojantiems automobiliams.
Dar daugiau malonumo vairuojant BMW 5 serijos suteikia spūstyse valdyti bei aikštelėse statyti automobilį padedančios pagalbos sistemos, taip pat „BMW ConnectedDrive“ sistema, siūlanti unikalų įvairių internetinių paslaugų pasirinkimą. Jos dėka vairuotojas kelionės metu gali internetu klausytis mėgstamos dainos, rezervuoti stalą restorane, išsiaiškinti, kur yra artimiausia vaistinė ar padiktuoti elektroninį laišką.
Lietuvoje BMW 5 serijos modelio automobiliai pernai taip pat buvo vieni populiariausių tarp verslo klientų. Oficialios BMW atstovės „Krasta Auto“ duomenimis, 2013 m. daugiau nei 75 proc. šio modelio automobilių pardavimų sudarė verslo įmonės.
„BMW 5 serijos automobiliai pasižymi ir elegantiška išvaizda, ir ypatingu patogumu. Todėl dažnai BMW 5 serijos modelio automobilius įsigyja įmonės ar įmonių vadovai, kuriems reikia reprezentatyvaus, stilingo, patogaus ir funkcionalaus automobilio“, – sako „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Šiuo metu visuose BMW salonuose Lietuvoje vyksta „BMW xDrive savaitės“, kurių metu esami ir potencialūs BMW vairuotojai gali susipažinti su specialiais BMW 5 serijos modelio su visų varančiųjų ratų sistema „xDrive“ pasiūlymais.